wtorek, 18 marca 2014

Info :-)

Trochę się rozpisałam lecz warto przeczytać w całości :-)


Zauważyłam bardzo wielki wzrost oglądalności 13 marca. Tego dnia 20 osób wyświetliło mojego bloga. Jest to rekord !  Pomimo tak ( jak dla mnie ) popularności bloga nie wstawianie żadnych komentarzy ani nie wysyłacie do mnie e-maili. Chciałabym znać wasze zdanie na temat mojego bloga. Dla was to tylko chwila, lecz dla mnie to wielka nagroda za mój wysiłek wkładany w tego bloga. Nawet nie wyobrażacie sobie ile maili napisałam do innych blogerek aby pozwoliły mi na użycie zdjęć z ich blogów.

Zapraszam was także do zaglądania w inne karty niż główna :
Inspirujący - karta z linkami do blogów pokazanych na moim.
Kontakt - mój e-mail. Zamierzam tam w przyszłości zamieścić inne drogi którymi będziecie mogli skątaktować ze mną.
Galeria- zbiór wszystkich obrazów zamieszczonych na moim blogu.

Na razie znajdziecie tu jedynie dziedziny sztuki  ( i nie tylko )którymi można się zająć oraz adresy innych stron. Mam zamiar wstawiać takrze pomysły na projekty. Chciałabym  już to zrobić lecz mam mały problem z nagrywaniem instruktaowych filmików. Mam już parę pomysłów lecz nadal możecie przysyłać mi swoje.

Będą ogłaszane takrze konkursy z nagrodami. Jest jednak jeszcze za mało osób by zrobić coś takiego.

A ostatnią już rzeczą jest to że zamierzam napisać z wami opowiadanie. Będziecie je mogli np. przeczytać młodszemu rodzeństwu. Może to być także nagroda w konkursie. Całość będzie wymyślana przez was w komentarzach lub w głosowaniach:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz