piątek, 4 kwietnia 2014

Mój nie nudny film :-)

Oto pierwszy post z serii o rzeczach dzięki którym ja się nie nudzę. Przedstwiam oto najnowszą część muppetów ,, muppety po za prawem'' . Jest to sequel. Zaczyna się od końca poprzedniej części. Potem leci piosenka o tym że seqele zazwyczaj nie zdobywają zbyt wielkiej sławy. Potem pewien facet  proponuje im menagerstwo a najgroźniejsza żaba świata po użyciu zielonego kremu udaje Kermita. Za to wyżej wymieniony płaz zostaje wysłany na Syberię. Po między tą kolorową historyjka wplata się wątek przestępczy. Nie będę wam wszystkiego opowiadać bo nie będziecie  chcieli go obejżeć. Wybaczcie że nie ma zdjęcia ale coś się popsuło. Kiedy już wszystko będzie w porządku po prostu wstawia to zdjęcie.

Propoz konkursu: chyba nikt nie miał odwagi albo po prostu zaczekam aż więcej osób będzie czytać mojego bloga.

Ps. W mojej zakładce '' kontakt ,, pojawia się nowa możliwość! Założyłam sobie twettera. Teraz możecie lepiej mnie poznać oraz być na bierząco z blogiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz